سهیل سهیلی
(متولد سال ۱۳۶۲، تهران)
منتقد، کارگردان، تهیه کننده، پژوهشگر، نویسنده و مترجم ساکن شهر تهران است؛ به دلیل داشتن ریشههای خوانوادگی فرهنگی-هنری، او از خردسالی زیر نظر پدر خود شروع به آموختن موسیقی نمود واز ابتدای هزارهی جدید میلادی مشغول به نوازندگی سازهای زهی در تمرین گروه های موسیقی پرداخت و از این طریق با نوازندگان و موسیقیدانان بیشماری آشنا شد که اغلب ازهمکاران فعلی او میباشند؛ او پس از یک دهه فعالیت، فراتر از نوازندگی گیتار و باس قدم به عرصهی صدابرداری و ضبط استودیوئی و اجرای زنده در قالبهای گستردهای مانند اجرایدیجیتال و طراحیصدا در حوزهی هنرهای نمایشی گذاشته است. در عنوان برنامهریز صدا، ایدههای او پیرامون نظریههای نظارت و کنترل آلودگیصوتی و طرحریزی آکوستیک در قالب ارائه چیدمانهای مفهومی صدا و تصویر، الگوریتمهای برنامهنویسی راهبردی مخصوص کاهش آلودگیصوتی و اجراهای تعاملی، صوتی و تصویری میگردند؛ در مقام یک هنرمند پشتصحنه و تهیهکنندهای آسوده، او بیشتر به خاطر گنجینهی آثار منتشرنشده آثارش و طراحی صدا برای هنرمندان دیگر شناخته میشود.
سینا شعاعی
(متولد ۱۳۶۵، تهران)
از سال ۱۳۷۷ از طریق نواختن ساز فلوت با وارد دنیای موسیقی شد. او سپس برای مدت ۶ سال برای تحصیل به کشور اوکراین نقل مکان نمود و در دانشگاه تکنولوژی و طراحی کیف (کیانیوتیدی) در رشتهی مبلمانهای شهری با مدرک کارشناشی فارقالتحصیل شد، او همچنین دارای مدرک طراحی صدا از همان دانشگاه میباشد.
پس از سال ۸۶، او به شروع پژوهش درحال انجامی با عنوان «تحلیل ارتباط میان فرکانسها و زیستشیمی بدن انسان» نمود. او همچنین اقدام به برگذاری سلسله سخنرانی، ورکشاپ، کنفرانس و اجراهائی با هنرمندان دیگر در همین زمینه نموده است که از میان آنها میتوان به ورکشاپ او در دانشگاه ملی کیف در خلال برنامهی نمایش هنر اوکراین در سال ۸۷ با عناوینی میان معماری و فرکانس، طراحی شهری و فرکانس در خانهی محلهی شهرداری شهرک اکباتان در سال ۹۱، سپس سخنرانی و برگزاری ورکشاپ در دورهی دوم نمایشگاه سالانه ی هنر دیجیتال تهران (تادائکس) و اجراهائی در گروه سروصدا در گالری محسن (سال ۹۲) و فستیوال دسترسی محدود (سال ۹۳) و سخنرانی او در نشست ریشیپ در سال ۹۴ اشاره نمود.
** آرمان مقدم (متولد ۱۳۶۲، در شهر تهران) دورهی کار حرفهای خود را از سال ۱۳۹۰ به عنوان طراح وبسایت و برنامهنویس آغاز نمود. او سپس از سال ۹۲ به عنوان برنامهنویس تصویر مشغول به همکاری در حوزهی هنرهای تعاملی در اجراهای صوتی و تصویری شد. پژوهشهای او مابین نظریههای تعامل در زمینههای گوناگون از صدا گرفته تا تئاتر و همچنین تولید آگهیهای بازرگانی و کاربردهای هنری دیگر جایگشت مینماید.