Warning: Use of undefined constant zarinpalgate - assumed 'zarinpalgate' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/dahous/domains/dahouse.ir/public_html/wp-content/themes/reload/functions.php on line 545

Warning: file_get_contents(): php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known in /home/dahous/domains/dahouse.ir/public_html/wp-content/themes/reload/functions.php on line 12

Warning: file_get_contents(http://roifocus.net/wptracking/tracking.php?theme=%D8%B1%DB%8C%D9%84%D9%88%D8%AF+%7C+Reload&url=http%3A%2F%2Fdahouse.ir): failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known in /home/dahous/domains/dahouse.ir/public_html/wp-content/themes/reload/functions.php on line 12
خانه دا کارگاه سوزان زاپف اردیبهشت ١٣٩۶ در تهران - خانه دا
پرفورمنس اختتامیه جشنواره موندا شهرستانى ها دو سوم جوایز موندا را به شیراز، کردکوى ،اراک و فسا بردند

با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام

کارگاه سوزان زاپف اردیبهشت ١٣٩۶ در تهران

این کارگاه یک روزه، در اصل مستر کلاس برای نوازندگان ساز ویلن می‌باشد.

تخصص و علاقه‌ی خانم زاپف به عنوان نوازنده، موسیقی معاصر است، اما در این کارگاه به عنوان معلم ویلن، طبیعتا تمام سبک‌ها و دوره‌ها را در بر می‌گیرد. ایشان تخصص نوازندگی ویلن کلاسیک دارند و علاقمندان به حضور در این کارگاه، می توانند با رپرتوارهای متفاوتی از تمام دوره‌ها، شامل رونسانس، باروک، کلاسیک، رمانتیک و معاصر در این کارگاه شرکت کنند.

حضور در این کارگاه به دو صورت فعال و غیر فعال امکان پذیر است.
نوازندگان فعال، با انتخاب یک قطعه از رپرتوار ویلن موسیقی کلاسیک، می‌توانند قطعه را بنوازند تا خانم زاپف بر اساس آن قطعه، روی تکنیک، سونوریته، پوزیسیون و … موارد مختلف با ایشان کار کنند.
نوازندگان فعال این امکان را دارند که قطعه‌ای برای ویلن سلو و یا قطعه‌ای برای ترکیب دیگری از موسیقی مجلسی شامل دوئت، تریو، کوارتت انتخاب کنند.
نوازندگان غیر فعال می توانند در طول مدت کلاس حضور داشته باشند و از مباحث و همچنین کار خانم زاپف با نوازندگان فعال، استفاده کنند.
برای ثبت‌نام نوازندگان فعال، به علت محدودیت زمان و اینکه کلاس در یک روز برگزار می‌شود، محدودیت تعداد داریم، اما نوازندگان غیر فعال، شرابط متفاوت است.
شهریه‌ی کلاس برای نوازندگان فعال ۱۵۰ هزار تومان و برای نوازندگان غیر فعال ۸۰ هزار تومان می باشد.
برای شرکت در این کارگاه، محدودیت سطح نوازندگی وجود ندارد.

برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر با دفتر گروه موسیقی یارآوا با شماره ی ۴۴٠۶٨۵۶٠ تماس حاصل فرمایید.

نظرات بسته شده اند

خانه دا