Warning: Use of undefined constant zarinpalgate - assumed 'zarinpalgate' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/dahous/domains/dahouse.ir/public_html/wp-content/themes/reload/functions.php on line 545

Warning: file_get_contents(): php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known in /home/dahous/domains/dahouse.ir/public_html/wp-content/themes/reload/functions.php on line 12

Warning: file_get_contents(http://roifocus.net/wptracking/tracking.php?theme=%D8%B1%DB%8C%D9%84%D9%88%D8%AF+%7C+Reload&url=http%3A%2F%2Fdahouse.ir): failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known in /home/dahous/domains/dahouse.ir/public_html/wp-content/themes/reload/functions.php on line 12
خانه دا پنجمین روز جشنواره تئاتر موندا - خانه دا
چهارمین روز جشنواره تئاتر موندا پرفورمنس اختتامیه جشنواره موندا

با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام

پنجمین روز جشنواره تئاتر موندا

امروز ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ خانه نمایش دا در شب پایانی جشنواره موندا میزبان دو نمایش “کندو” و “تو تاحالا خدا رو دیدی” خواهد بود.

نمایش اول ساعت ۱۸ و نمایش دوم ساعت ۱۹:۳۰ شروع می شوند.

 

کندو (ساعت ۱۸)

کارگردان: مسعود احمدی (شیراز)

جغرافیا یعنی جایی که توش بدنیا می یای ، توش شکل می گیری ، توش بزرگ میشی

جغرافیا یعنی شکلی از درد که فقط مخصوص به خودشه … جغرافیا یعنی تو … جغرافیا یعنی تو با اون موتور بد قواره ات …

نمایش کندو حکایت زن است ؛ حکایت جغرافیایی که درآن زندگی می کند ؛ حکایت ذهن مغشوش اوست ؛ حکایت مبارزه است .

کندو مبارزه ذهنی زنی است با جغرافیای تحمیلی در هر نقطه از دنیا .

فرم انتخابی در این نمایش بر پایه مشت زدن به مخاطبش انتخاب شده است . مخاطبی که قرار است با بازیگر نمایش در یک رینگ بایستد و با هر راند که می گذرد خونین و مالین تر از راند قبل بلند شود و ادامه دهد . تا جایی که خسته و ناتوان صحنه را ترک کند.

کندو مبارزه ای است که از دل باخت بیرون می آید و به دل باخت برمی گردد .

این نمایش در حوزه اکسپریمنتال یا همان تئاتر تجربه گرا سعی در تجربه های جدید در القاء حس و روایت دارد ؛

طوری که روایت را مانند پازلی به هم می ریزد تا مخاطب خود دست به کشف و شهود بزند و چیدمان قصه را با ذهنیت خود کنار هم قرار بدهد .

این نمایش شیوه ایی تجربی و اکسپریمنتالی دارد به گونه ایی که انگار مخاطب هم می تواند تیاتر ببیند و هم ویدیو آرت و این نمایش تک بازیگر است و ما فقط یکی از بازیگران را بر صحنه می بینیم و بازیگر مرد را در فیلم و به صورت ویدیو آرت دیده می شود.

بازیگر این نمایش شیما پورسهم الدین می باشد که برای بازی در این نمایش موفق به کسب مقام دوم بازیگری در بیست و هفتمین جشنواره استانی تیاتر فجر فارس می شود و این بازیگر مدعی است برای بازی در این نقش حدود یک سال تمرینات مداوم سنگین ورزشی و بوکس پرداخته و حاضر به تراشیدن موی سر خود کرده است !

تهیه بلیت نمایش کندو از تیوال

 

تو تاحالا خدا رو دیدی (ساعت ۱۹:۳۰)

کارگردان: پیمان محمدی می آبادی (تهران)

نمایش در مورد زندگی فردی کم توان (معلول)هست که با تلاش فراوان به موقعیت مناسبی از لحاظ کاری میرسد و در این میان عاشق دختری شده که…..

تهیه بلیت نمایش تو تاحالا خدا رو دیدی از تیوال

 

نظرات بسته شده اند

خانه دا