Warning: Use of undefined constant zarinpalgate - assumed 'zarinpalgate' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/dahous/domains/dahouse.ir/public_html/wp-content/themes/reload/functions.php on line 545

Warning: file_get_contents(): php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known in /home/dahous/domains/dahouse.ir/public_html/wp-content/themes/reload/functions.php on line 12

Warning: file_get_contents(http://roifocus.net/wptracking/tracking.php?theme=%D8%B1%DB%8C%D9%84%D9%88%D8%AF+%7C+Reload&url=http%3A%2F%2Fdahouse.ir): failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known in /home/dahous/domains/dahouse.ir/public_html/wp-content/themes/reload/functions.php on line 12
خانه دا اجراهای نمایش نظارت عالیه آغاز شد - خانه دا
image گفتگوی تیوال با کیا ثلاثی یادداشت کیا ثلاثی،کارگردان نمایش «عاشقانه فرهاد»

با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام

اجراهای نمایش نظارت عالیه آغاز شد

نمایش «نظارت عالیه» نوشته‌ی ژان ژنه، با طراحی و کارگردانی مهدی خالدی، بعد از ۴٨سال _ دوباره از ۹ تا ۲۴ مردادماه در خانه نمایش دا به روی صحنه می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری گُلوَنی، این نمایش با ترجمه و کارگردانی ایرج انور، در سال ۱۳۴۸ به مدت ۵ شب با بازی؛ محمود استادمحمد، داود آریا، سهیل سوزنی و محمد اسکندری روی صحنه رفت. در ضبط تلویزیونی نیز رضا ژیان به جای داود آریا ایفای نقش کرد.

«نظارت عالیه» روایت زندگی سه هم‌سلولی است که دوران محکومیت خود را می‌گذرانند. آن‌ها، این سلول را همچون جزیره‌ای دور از دنیای بیرون و حتی جدا از تمام زندانی که در آن هستند، تصور می‌کنند. دنیای آنها، سلول و هر کدام بسته به جایگاهی که به آن تعلق دارند، سعی در ارتقاء موقعیت خود در این دنیا دارند.

بازیگران: مهدی رضایی، آتنا تندرو، الهام ملک‌مختار و حمیدرضا عیوضی. روابط عمومی: نگار منوچهری. عکاس: مریم ملک‌مختار.

گفتنی است؛ اجراهای نمایش «نظارت عالیه» از روز گذشته، دوشنبه نهم مردادماه آغاز شده است و استاد فرشید زارعی‌فرد و استاد حسین‌ورجانی در اولین شب اجرا به تماشای این نمایش نشستند، همچنین در پایان اجرای افتتاحیه، مهدی خالدی کارگردان این اثر نمایشی اجرای شب اول را به استاد ایرج انور تقدیم کرد.

در پایان لازم به ذکر است؛ نمایش »نظارت عالیه» تا ۲۴ مردادماه هرشب از ساعت ۱۹، در خانه نمایش دا، واقع در میدان فاطمی، ابتدای گمنام، خیابان جهانمهر، پلاک ۲۶ به روی صحنه می‌رود.

لینک خبر: گلونی

نظرات بسته شده اند

خانه دا