با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام

خانه دا

وب سایت خانه دا
Live performance of reverse painting on glass & music in Iran by Neda Notash
Live performance of reverse painting on glass & music in Iran by Neda Notash


For the first time in the history of reverse painting on glass with music presented by Neda Notash (Idea maker & painter), Elnaz Notash (Oud player) and Zahra Mohamadie (singer) for the audience of the museum on 29 March 2019 (11 am up to 14:30).
During the performance Neda Notash (painter) answered to the audience’s questions and transferred her knowledge about the history of reverse painting.
This performance had positive feedbacks by the audiences and enthusiasts and holding these kinds of workshops is a continuous professional process in future by Glass Painting Museum.

Neda Notash• Reverse painter on glass•

Reverse painting on glass is an art form consisting of applying paint to a piece of glass and then viewing the image by turning the glass over and looking through the glass at the image. Another term used to refer to the art of cold painting and gilding on the back of glass is verre églomisé, named after the French decorator Jean-Baptiste Glomy (1711–۸۶), who framed prints using glass that had been reverse-painted.
This art form has been around for many years. It was widely used for sacral paintings since the middle Ages. In Iran, the art form had humble beginnings but gradually became popular in the royal court in the previous centuries. From then on, images of royal women and scenes of feasting or hunting appeared on the back of the glass. The  first known sample of reverse painting in Iran includes beautiful birds & flowers that were often depicted on mirror or glass their construction dates back to the Zand  period. Over the time,  in Qajar era ,the  painting  behind  glass  &  mirror  with  the  pattern  of  birds and flowers became popular.

پرفورمنس نقاشی پشت شیشه
برای اولین بار اجرایی ویژه با محوریت نقاشی پشت شیشه به طراحی ندا نوتاش


برای اولین بار اجرایی ویژه با تلفیق نقاشی پشت شیشه توسط ندا نوتاش به همراه موسیقی بصورت بداهه نوازی در موزه نقاشی پشت شیشه در تاریخ نهم فروردین ۱۳۹۸ در حضور بازدیدکنندگان و مخاطبان اجرا گردید که مورد استقبال عموم قرار گرفت

اجرای همزمان نقاشی پشت شیشه و موسیقی اصیل در پنج پارت جداگانه انجام شد. اجرای نقاشی پشت شیشه با رویکرد پژوهشی در خصوص درخت زندگی (هوم) و با الهام از کاشی های قرن هفتم دوره ی ایلخانی صورت گرفت. لازم به ذکر است این مجموعه پژوهشی با تمرکز بر سمبل ها و نشانه های شرقی و با تأکید بر استفاده از رنگ های گیاهی اجرا می گردند.

با توجه به استقبال مخاطبان موزه، رویداد اخیر با حضور هنرمندان: ندا نوتاش (نقاش) الناز نوتاش (نوازنده عود) و زهرا محمدی (راوی و خوانشگر) در آینده تکرار خواهد شد.

ذکر این نکته ضروری است نقاشی پشت شیشه با نقاشی روی بوم و یا نقاشی روی شیشه (ویترای) کاملا فرق دارد. نقاشی پشت شیشه بر خلاف نقاشی معمولی کار آسانی نیست و نیاز به مهارت و صبوری خاصی دارد.  در نقاشی پشت شیشه در حقیقت، قسمت‌های حساس پایانی در آغاز کار انجام می‌شود، یعنی ابتدا جزئیات و ظرایف کار انجام می شود و سپس به رنگ‌های اصلی و رنگ‌آمیزی زمینه پرداخته می‌شود و کار در چندین مرحله جداگانه انجام می پذیرد.  

مثلا  اگر خالی بر روی گونه زنی وجود داشته باشد ، باید ابتدا آن خال را قبل از رنگ گذاری چهره نقاشی کرد و یا گلوبند زرینی که به گردن اوست با تمام مظاهرش نقاشی شود،سپس گردن او رنگ آمیزی گردد و تکامل یابد  ضمن اینکه هیچ اشتباهی در نقاشی پشت شیشه نبایستی توسط نقاش رخ دهد و اگر اشتباهی در رنگ گذاری و یا طراحی و هر جزیی از تابلو اتفاق افتد کل آن باید تراشیده شده و از نو نقاشی شود!!


بطور کلی تفاوت نقاشی پشت شیشه با نقاشی روی بوم یا هر زمینه دیگر این است که در نقاشی روی بوم اشتباهات را می‌توان با رنگ‌ها رفع کرد اما در نقاشی پشت شیشه رنگ اشتباه را با رنگ دیگر نمی‌توان درست کرد، بلکه باید رنگ‌های زده‌شده را پاک و از نو شروع کرد.

گزارش خبرگزاری میراث فرهنگیhttps://tehran.ichto.ir/notices/news/ID/466/%D8%B9%D9%88%D8%AF-%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%88-%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B2%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%87%D9%86%D8%B1%D9%85%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B2%D9%87-%D9%86%D9%82%D8%A7%D8%B4%DB%8C-%D9%BE%D8%B4%D8%AA-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87

گزارش خبرگزاری مهر از اجرای نقاشی پشت شیشهhttps://www.mehrnews.com/news/4578936/%D8%B9%D9%88%D8%AF-%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%88-%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B2%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%87%D9%86%D8%B1%D9%85%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B2%D9%87-%D9%86%D9%82%D8%A7%D8%B4%DB%8C-%D9%BE%D8%B4%D8%AA-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87

«وجود» بهزاد غلامی به دور دوم اجراهایش رسید

پرفورمنس وجود به علت استقبال هنرمندان و هنردوستان عزیز، دوره‌ی دوم اجراهایش را از سر خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی خانه‌ی نمایش دا، «وجود» با طراحی و اجرای بهزاد غلامی و با مدیریت اجرایی خانه‌ی نمایش دا، به علت استقبال هنرمندان و هنردوستان علی‌رغم شرایط خاص اجرایش تمدید شد.

این اجرا که بر پایه ی بو تو است، پیش از این در اردیبهشت ماه سال جاری سه شب در محل خانه‌ی نمایش دا اجرا شده بود.

وجود اجرایی متفاوت است که فروپاشی انسان معاصر را به تصویر خواهد کشید.
بهزاد غلامی درباره‌ی این پرفورمنس می‌گوید: «وجود با ارائه‌ی مفاهیم متضاد در قالب بدنی دوگانه در یک الگوی حرکتی مشخص از انسان می‌گوید. انسان در وجود، سیر تکاملی خود را تصویر می‌کند و با تاثیر پذیرفتن از فهم جامعه از بدن، خود را دچار واکنش‌های متضاد می‌کند. انسان در وجود آئینه‌ای‌ست از اجتماع؛ آئینه‌ای از قضاوت‌ها و نگاه به بدن و جنسیت. وجود انسانی را تصویر می‌کند که گویا فروپاشی آن تعریفی است از انسان بودنش.»

پرفورمنس وجود از تاریخ ۲۰ خرداد ماه ۱۳۹۸ به مدت ۱۰ شب، از ساعت ۲۰:۱۵، در محل خانه‌ی نمایش دا به روی صحنه خواهد رفت.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بلیط، از طریق لینک زیر به وبسایت تیوال مراجعه کنید:
https://tiw.al/C1La

تمرین-اجراهای دایره

روز دوشنبه ساعت ۱۹:۳۰
پرفورمنس “ماسک”
پرفورمنس “اعتیاد

روز سه شنبه ساعت ۱۹:۳۰
پرفورمنس “چاکرای چهارم”
پرفورمنس “سوسک”

خرید بلیت

هیچ سانسی برای خرید موجود نمی باشد.
کارگاه صدا
کارگاه صدا ۳

کارگاه آموزشی شقایق باقری

آموزش تکنیک‌های ذهنی و عملی کاهش اضطراب و افزایش اعتماد به نفس در اجرا.

آموزش تکنیک‌های ذهنی و عملی کاهش اضطراب و افزایش اعتماد به نفس در اجرا.

ترس از اجراى روى صحنه از جمله موانع محدودکننده برای اجراگر است و جلوه هاى این ترس در خواننده مشهودتر است. آشنایی با موانع و شناخت عوامل مؤثر در ایجاد ترس و اضطراب و در نهایت آشنایی با تکنیک‌های ذهنی و عملی، بازیها و فعالیتها و…. جهت کاهش آن و راهکارهایی جهت افزایش اعتماد به نفس در اجرا از اهداف اصلی این کارگاه است.

*آشنایی با آواز معاصر و آموزش تکنیک‌های پیشرفته آواز .

صدای خواننده ساز اوست و شناخت تمام توانایی های این ساز ضرورى. در این کارگاه به آشنایی کلی با امکانات خوانندگی در موسیقی معاصر و آموزش تکنیک‌های پیشرفته‌ی صدا
( Extended Techniques for Vocal) خواهیم پرداخت.
این کارگاه برای هنرجویان آواز و خوانندگان حرفه‌ای در تمام سبک‌ها مناسب ا‌ست.


اجرای موسیقی

آنسامبل خانه رویا

یوهان سباستیان باخ، تِری رایلی


ارکستر مدرن یارآوا


کیان جزایری، فرزیا فلاح، جان کیج، سینا موسوی‌فرد


آنسامبل خانه رؤیا
آنسامبل خانه رؤیا در پاییز نود وهفت با هدف اجرای آثار آهنگسازان معاصر و معرفی
آنان به مخاطبان تشکیل شده است.
در نخستین اجرا به تاریخ بیست و دوم آذرماه نود و هفت، متن و قطعه‌ی نامعین‌ها اثر جان کیج آهنگساز و موسیقیدان آوانگارد آمریکایی در گالری آس به اجرا درآمد.
در بیست و یکم دی ماه دومین پروژه تحت عنوان اصوات پایدار، آثاری از آهنگسازان معاصر خارجی و ایرانی در گالری فرهنگسرای نیاوران و مشارکت بنیادآفرینش‌های هنری نیاوران به اجرا درآمد.
از جمله آثار اجرا شده در این برنامه می‌توان به قطعاتی از جان کیج، لامونت یانگ، نادر مشایخی، علیرضا امیرحاجبی، مهدی جلالی ،سهیل شیرنگی و امین شریفی اشاره کرد.
توجه و انتخاب رپرتوارهای آنسامبل خانه رویا بیشتر بر روی آثار کمتر اجرا شده‌ی آهنگسازان نیمه‌ی دوم قرن بیستم متمرکز است.
هم‌اکنون آنسامبل در حال نهایی کردن لیست آثار اجراهای بعدی است. این لیست متعاقبا اعلام خواهد شد.
اعضای گروه عبارتند از:
علیرضا امیرحاجبی، سهیل شیرنگی، پارسا ستوده، آرمین محمدی, میثم قدرتی و سینا جباری.

گروه موسیقی یارآوا


«گروه موسیقی یارآوا» در سال ۱۳۸۰ توسط مهدی جلالی، ابراهیم الهیاری و حامد‌ زند کریم‌خانی با هدف معرفی گونه‌ای متفاوت از موسیقی سنتی و ترویج موسیقی بی‌‌کلام یا غیرِ‌‌کلام محور تأسیس شد. از سال ۱۳۸۲ و با تشکیل «ارکستر مدرن یارآوا» به پیشنهاد علیرضا مشایخی، یارآوا فعالیت هنری خود را با هدف اجرا و معرفی آثار آهنگسازان موسیقی مدرنِ (معاصر) ایران و جهان و از این طریق، معرفی نوازندگان موسیقی نو ادامه داد.

از سال ۱۳۸۲ تا به امروز این گروه علاوه بر فعالیت‌های معمول خود، بالغ بر ۸۰ نشست‌ رایگانِ آموزشی-پژوهشی-اجرایی تحت عنوان‌هایی مثل «خلوت موسیقی»، «آی‌سی»، «شب اپرا»، «یکشنبه‌های موسیقی» و غیره را برگزار کرده است.

با سری برنامه‌های «شب ایرانی» از سال ۱۳۸۷ تمرکز خود را بر اجرای آثار آهنگسازان معاصر ایرنی متمرکز کرد و تنها در طول این برنامه‌ها ۵۲ اثر را به اجرا درآورده است.
یارآوا در برنامه‌ها و اجراهای متفاوت خود طی سالیان گذشته، بیش از ۱۵۰ اثر متفاوت در ژانرهای گوناگون موسیقی را به اجرا گذاشته و آثار بیش از سی آهنگساز موسیقی معاصر ایران را برای اولین‌بار به اجرا درآورده که برخی از آنها منتشر شده‌اند.

برگزاری مسابقه‌ی آهنگسازی موسیقی الکترونیک؛ «جایزه‌ی رضا کروریان»، فستیوال موسیقی معاصر «صدا . تهران . موسیقی»، فستیوال بین‌المللی موسیقی الکترونیک تهران» و پروژه‌ی موسیقی معاصر «کارگاه صدا» از مهمترین فعالیت‌های گروه طی سال‌های اخیر است که موجب تعامل و همکاری مابین گروه موسیقی یارآوا و دانشگاه موسیقی تئاتر و رسانه‌ی هانوفر، لابراتوار موسیقی معاصر و دپارتمان مطالعات موسیقی در دانشگاه ارسطو تسالونیکی، مرکز رسانه‌های دیجیتال و لابراتوار تولید چندرسانه‌ای کنسرواتوار لوئیجی کروبینی فلورانس، انجمن فرهنگی هشت‌هنر فلورانس و دانشگاه نیویورک شده است.

نوازندگان ارکستر مدرن یارآوا در کارگاه صدا ۳:
شقایق باقری: سوپرانو، مهدی جلالی: سه‌تار، گلناز خلیلی: تار و تارباس، یاسمین شاه‌حسینی: عود، سهیل طباطبایی: سنتور، علیرضا عبدالکریمی: تنور

خرید بلیت

هیچ سانسی برای خرید موجود نمی باشد.
کارگاه صدا 2
کارگاه صدا ۲

کنسرت آنسامبل هوریزونته
ساعت ۲۰



نمایش فیلم / سالن ۱


فیلم مستند «کوارتت زهی هلیکوپتر» درباره‌ی کارل‌هاینتس اشتوکهاوزن (۲۰۰۷-۱۹۲۸) / کارگردان: فرانک شفر / ۱۹۹۶ / ۷۸ دقیقه
با حضور و سخنرانی شاهرخ خواجه‌نوری

Sound Fabric 2
۴ May 2019
۰۴:۰۰ pm

Film Screening / Hall 1
Helicopter String Quartet / Documentary on Karlheinz Stockhausen (1928-2007) / Director: Frank Scheffer / 1996 / 78-minute / Medici Arts
Introduction & Discussion: Shahrokh Khajenouri

درباره‌‌ی فیلم: هلیکوپترکوارتت زهی یکی از بحث‌برانگیزترین آثار هنری در سال‌های اخیر است. این اثر برای «کوارتت آر‌دی‌تی» نوشته شده و اولین اجرای آن در فستیوال هلند (۱۹۹۵) انجام شده است. این قطعه شامل چهار نوازنده‌ی این کوارتت می‌شود که هر یک در حال نواختن، سوار بر یک هلیکوپتر در هوا پرواز می‌کنند.

کارگاه

آمین فیض آبادی
چگونه موسیقی، کلام/ متن و پرفرمانس به یکدیگر ترجمه می‌شوند؟

روایت موسیقایی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟!
تفاوت‌های بین روایت موسیقایی و روایت پرفرماتیک چه هستند و چگونه می‌توان به سنتزی از این دو سطح دست یافت؟
تجربه‌های مختلف زمانی و مکانی چیستند و چگونه می‌توان مثلثی «موسیقایی- روایی» بین صدا، زمان و مکان ایجاد کنیم؟!

این کارگاه برای هنرجویانی است که علاقه‌مند به ارتباط بین موسیقی، متن و پرفرمانس برای رسیدن به شکلی جدید از روایت هستند. در این کارگاه-سمینار شرکت‌کنندگان راهنمایی می‌شوند تا
اتودهای خود را بصورت گروهی و تجربی اجرا کنند.

مدت زمان کارگاه ۴ ساعت از ۱۰ صبح تا ۱۲‌ و از ۱ تا ۳ بعدازظهر است.

مناسب برای نوازندگان، بازیگران، آهنگسازان، نویسندگان

شرکت‌کنندگان باید ابزار و مواد کار خود شامل کامپیوتر، دستگاه ضبط صدا، دوربین و غیره را همراه داشته باشند.

آمین فیض‌آبادی!
آهنگساز، طراح پروژه‌های بینارشته‌ای (موسیقی – تیٔاتر) و نوازنده.
در سال ۱۳۶۲ در تهران متولد شد.
موسیقی را با فرا گیری سه‌تار نزد جلال ذوالفنون و مهرداد ترابی آغاز کرد. همزمان موسیقی کلاسیک و نوازندگی فلوت را با مجید سینکی، دکتر آذین موحد و کوشیار شاهرودی فرا گرفت.
در ادامه به تحصیل موسیقی کلاسیک- نوازندگی فلوت در دانشگاه هنر تهران پرداخت و بعد از آن برای ادامه‌ی تحصیل به آلمان مهاجرت کرد و در دو رشته‌ی آهنگسازی در دانشگاه فولکونگ اسن با پروفسور گونتر اشتانکه و پروفسور دیتریچ هان مشغول به تحصیل شد. در سال ۲۰۱۰بورسیه‌ی تحصیلی بنیاد فریدریش ایبرت را دریافت
کرد. او تحصیلات تکمیلی خود را در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌ی آهنگسازی با تمرکز بر
پروژههای بینارشته‌ای و موسیقی- تیٔاتر در دانشگاه فولکونگ اسن و دانشگاه هنرهای برلین به پایان رساند. همچنین در دوران تحصیلش موفق به شرکت در کلاسها و دوره‌های آموزشی
آهنگسازانی چون Elena Mendilza, Hector Para, Dania Ott, Brain
fernyhough ,Hans-Joachim Hespos شد .!
فیض‌آبادی تا کنون به همراه آثارش در بسیاری از کنسرت‌ها ، جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها در آلمان، کانادا، ایالات متحده آمریکا، لهستان و هلند شرکت کرده است.
www.amenfeizabadi.com

خرید بلیت

هیچ سانسی برای خرید موجود نمی باشد.
نمایش والهالا
گفتگو با مانی مهدی پور، کارگردان والهالا

نمایش والهالا یک اثر تراژدی در قالب پرفورمنس میباشد داستان این نمایش در مورد یک خانواده خوشبخت میباشد که توسط دوست پدر خانواده دختر و همسر خانواده مورد ازار(تجاوز) قرار میگیرند و دست به خودکشی میزنند و در اخر پدر خانواده تصمیم به انتقام میگیرد و ….

مهدی پور این.کارگردان جوان در ادامه افزود :

من در این بورحه از زمان لازم دونستم که نمایشی با این سبک و موضوع بسازم اگر به فرم اجرایی این نمایش قرار است نگاه کنیم در این تئاتر از هیچ گونه دیالوگی استفاده نشده است و تمامی نمایش بر وصف فرم و حرکت میباشد،
«دلیل استفاده از این اسم چی بوده»

دلیل استفاده کر دن از اسم والهالا به معنی تالار مرگ این است که تمامی داستان در یک خانه پیش میرود ودر ان خانه سه مرگ شکل میگیرد…
تا کنون چند اجرا از این نمایش گذشته و با استقبال بی نظیر تماشاچیان روبه رو شدیم.
مانی مهدی پور که چندمین اجرا موفق خودرا پیش میبرد و باتوجه به محدودیت اجراها علاقه‌مندان میتوانند از سایت تیوال خریداری کنند

لینک خرید بلیت از تیوال

اختتامیه سومین جشنواره موندا
برگزیدگان سومین جشنواره سراسری هنرهای اجرایی_نمایشی موندا

برگزیدگان سومین جشنواره سراسری هنرهای اجرایی- نمایشی موندا در مراسم اختتامیه یکشنبه یکم اردیبهشت ماه ۹۸ در سالن خانه نمایش دا معرفی شدند.

  1. معصومانه (گرگان)
  2. ناگهان عباس(جوانرود)

ابتدا عبدالرضا شیبانی دبیرجشنواره گزارشی از روند جشنواره و رویکردهایش ارائه داد و بعد از آن کسری شاهینی مدیر خانه نمایش دا و رئیس جشنواره نکاتی را اذعان داشت. سپس «شهرام کرمی» مدیرکل هنرهای نمایشی ایران به ایراد سخن پرداخت و ضمن تخصصی و مستقل برشمردن این جشنواره به قدردانی از ستاد جشنواره و گروههایی که از سراسر ایران شرکت کرده اند پرداخت و نیز اظهار کرد:
جشنواره ای که امروز برای اختتامیه ی آن جمع شده ایم به عنوان یک محفل خصوصی – تخصصی و با فضای محیطی سالمی که می تواند جریان های موثر هنری را هدایت کند و نیز با انگیزه و هدفمندی بانیان آن که فقط و فقط کمک به رشد هنری است برگزار شد بنابراین این جشنواره از جهت اجرایی اقدام موثر و خوبی بود. با علاقمندان و عاشقانی روبرو هستم که می خواهند با کمترین امکانات فکرهای بزرگشان را اجرا کنند کمااینکه شاهد بودم دقیقا این اتفاق روی داد.
در ادامه برگزیدگان سومین جشنواره سراسری هنرهای اجرایی- نمایشی موندا توسط هیئت محترم داوران متشکل از علی عابدی، سلما سلامتی و امین بهروزی به شرح ذیل اعلام شدند:
-بهترین موسیقی
دیپلم افتخار و جایزه نقدی به آقای محمدجعفر سعیدی برای موسیقی نمایش «اگر شبی از شب‌های تهران مسافری» از بوشهر
-بهترین بازیگری زن
لوح تقدیر و جایزه نقدی به خانم سیمین بهفر برای بازی در نمایش ناگهان عباس از جوانرود
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و‌جایزه نقدی به خانم الهام ابنی برای نمایش «اگر شبی از شب‌های تهران مسافری» از بوشهر
-بهترین بازیگری مرد
لوح تقدیر و جایزه نقدی به آقای عباس بابایی برای بازی در نمایش پوکه از تهران
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و‌جایزه نقدی به آقای ادریس ندری برای بازی در نمایش معصومانه از گرگان
-نمایشنامه نویسی
لوح تقدیر و‌جایزه نقدی به آقای پویا شهرابی برای نگارش نمایشنامه‌ی ناگهان عباس از جوانرود
تندیس جشنواره ، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به آقایان بهمن ولیان و ادریس ندری برای نگارش نمایشنامه معصومانه از گرگان
-کارگردانی:
لوح تقدیر و‌جایزه نقدی به آقای حمزه زارعی برای کارگردانی نمایش ناگهان عباس از جوانرود
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به آقای یاسین رضوانی برای کارگردانی نمایش معصومانه از گرگان
-آثار برگزیده هیئت محترم داوران برای حمایت اجرای عمومی به ترتیب

بهترین موسیقی

دیپلم افتخار و جایزه نقدی به آقای محمدجعفر سعیدی برای موسیقی نمایش اگر شبی از شب‌های تهران مسافری از بوشهر

بازیگر زن

لوح تقدیر و جایزه نقدی به خانم سیمین بهفر برای بازی در نمایش ناگهان عباس از جوانرود

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و‌جایزه نقدی به خانم الهام ابنی برای نمایش «اگر شبی از شب‌های تهران مسافری» از بوشهر

بازیگری مرد

لوح تقدیر و جایزه نقدی به آقای عباس بابایی برای بازی در نمایش پوکه از تهران

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و‌جایزه نقدی به آقای ادریس ندری برای بازی در نمایش معصومانه از گرگان

نمایشنامه نویسی

لوح تقدیر و‌جایزه نقدی به آقای پویا شهرابی برای نگارش نمایشنامه‌ی ناگهان عباس از جوانرود

تندیس جشنواره ، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به آقایان بهمن ولیان و ادریس ندری برای نگارش نمایشنامه معصومانه از گرگان

کارگردانی:

لوح تقدیر و‌جایزه نقدی به آقای حمزه زارعی برای کارگردانی نمایش ناگهان عباس از جوانرود

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به آقای یاسین رضوانی برای کارگردانی نمایش معصومانه از گرگان

آثار برگزیده هیئت محترم داوران برای حمایت اجرای عمومی به ترتیب

  1. معصومانه (گرگان)
  2. ناگهان عباس(جوانرود)
کارگاه صدا (ورودی ۱۲ برنامه – پاس جنرال یکساله)

خرید بلیت

هیچ سانسی برای خرید موجود نمی باشد.
خانه دا
  • میدان فاطمی ابتدای خیابان گمنام خیابان جهانمهر کوچه ۶/۱ پلاک ۶۶
  • 88016074
  • 09123482386
  • -
  • info@dahouse.ir
  • t.me/dahouse